מכירות
ש: איך מתחברים לשירות?
ת: בפשטות. פונים אלינו לקבלת טופס הזמנה לשירות. מקבלים את הטופס, מאשרים, שולחים אותו בפקס ל-DBC, ואתם מחוברים.
ש: בשביל לקבל את טופס הזמנת שירותים צריך להיכנס לאינטרנט?
ת: לא, ניתן להתקשר אלינו לטלפון 077-2160606 או
ליצור קשר והטופס ישלח אליכם.
ש: האם יש שירות תמיכה טלפוני?
ת: כן, השירות פועל בין השעות 08:00 עד השעה 17:00 בימים א' – ה'.
ש: האם יש לכם שירות שמעביר את ההזמנות ישירות למחשב?
ת: כן, בהחלט. באתר שלנו, תחת לשונית
שירותים, ניתן לקבל פרטים נוספים.
ש: האם אתם עובדים גם עם גורמים נוספים?
ת: כן, משהב"ט, צה"ל, חברת החשמל, תעשיית הרכב, מפעלי תעשייה וכדומה. הנך מוזמן להתבונן
ברשימת הלקוחות.
א: יש לי הרבה לקוחות. אפשר לחבר גם אותם למערכת?
ת: כן. שירותי
I sale שלנו מאפשרים חיבור לקוחות רבים לספק ומאפשרים לבצע באמצעותנו תהליכי מתן וקבלת הזמנות בין מחשבים. ראו פרטים נוספים באתר שלנו תחת הלשונית
יישומים.
ש: מה אני צריך להתקין במחשב שלי בשביל להתחבר?
ת: שום דבר. כל מה שצריך הוא חיבור אינטרנט כלשהו. אין צורך להתקין דבר.
ש: אפשר להתנתק מתי שרוצים?
ת: כן, עם הודעה מוקדמת של 30 יום. אין קנסות, אין התחייבות לתקופה.
ש: אפשר לקבל את השירות שלכם לניסיון ללא חיוב?
ת: ניתן לבצע ניסיון בתשלום ולהתנתק בהודעה מוקדמת של 30 יום.
ש: מה נותן לי הממשק? אין שיטות אחרות לקבלת מידע?
ת: יש שיטות שונות לקבלת מידע, הצגה על גבי אתר האינטרנט ועוד, אולם הממשק מעביר את המסמך ישירות למערכת המחשוב הארגונית שלך, וחוסך את הקלדת המסמך שמגיע. פעולה זו מבטיחה הגנה מפני טעויות אנוש וחוסכת זמן עבודה כפול.
ש: ההקלדה נותנת לי אפשרות לבקר את הרשום בהזמנה, ולעלות על טעויות שאחרת לא הייתי עולה עליהן. האם הממשק מאפשר לי לבקר כל הזמנה והזמנה?
ת: כן. ניתן לבחור בשירות (ללא תוספת תשלום) המאפשר לקבוע איזו הזמנה או חלק מההזמנה יעברו למחשב, מתי יעברו, וכן לבדוק ולעדכן את הכמויות אותן ניתן לספק ברגע נתון.
ש: כמה עולה לי התוכנה שלכם?
ת: לא עולה! אנחנו לא מוכרים תוכנות או חומרות. השימוש בתוכנה ניתן כשירות על בסיס חודשי.
ש: יש לנו מספר בעלי תפקידים בחברה שעובדים עם המערכת, ואנו מעונינים לאפשר לבעלי תפקידים נוספים להשתמש בה. האם זה כרוך בתשלום?
ת: אין תשלום נוסף. יש לפנות למחלקת התמיכה שלנו על מנת לקבל הרשאות עבור משתמשים נוספים או
צור קשר דרך האתר.
ש: האם אפשר לקבל הדרכה מרוכזת על תפעול המערכת ? האם היא כרוכה בתשלום?
ת: במסגרת השירות למנויים אנו מקיימים הדרכות אישיות במשרדינו ללקוחות המעוניינים בכך ללא תשלום! כדי לתאם מועד להדרכה יש לפנות למזכירות החברה 077-2160606 , שלוחה 101 או
צור קשר דרך האתר.
טכני
ש: האם כמנוי שלכם אוכל להיכנס לאתר מהמחשב האישי שלי בבית?
ת: בוודאי! תוכל להתחבר מכל מקום בעולם, כל שתצטרך הוא חיבור לאינטרנט.
ש: אני לקוח קיים העובד בממשק ואינני מצליח להתחבר לשרת שלכם. מה עלי לעשות?
ת: וודא שכתובת ה-I.P. של המחשב ממנו אתה ניגש לשרת שלנו לא השתנתה, שהקלדת נכון את שם המשתמש והסיסמה. אם כל אלה תקינים, פנה למחלקת התמיכה שלנו או
צור קשר דרך האתר.
ש: בניסיון כניסה לאתר אני מקבל הודעה ש"שם משתמש או סיסמה שגויים". מה עלי לעשות?
ת: אם אינך בעל ההרשאה (שם המשתמש), אנו ממליצים שתפנה למחלקת התמיכה שלנו כדי לקבל הרשאה אישית עבורך; אם לא, וודא עם בעל ההרשאה ששם המשתמש והסיסמה שברשותך עדכניים.
במידה והפרטים נכונים, וודא שהמקלדת שלך מוגדרת על מצב אנגלית, ושאתה מקיש את הפרטים באותיות קטנות (מצב ה-Caps Lock צריך להיות כבוי).
אם דפדפן האינטרנט שלך (Internet Explorer) זוכר ומציג אוטומטית את הסיסמה שלך מיד לאחר הקשת שם המשתמש, יתכן והוא שמר בזכרונו סיסמה ישנה שכבר הוחלפה – מחק משדה הסיסמה את הסיסמה שהציע המחשב והקש ידנית את הסיסמה הנכונה.
במידה וכל הפעולות הללו לא סייעו, פנה למחלקת התמיכה שלנו על מנת שיאפסו את סיסמתך.
ת: המידע המגיע למחשב שלך הוא בפורמט אינטרנטי מהיר. זו הסיבה שהזיכרון של המחשב לא מצליח לקלוט את כל המידע בצעד אחד. מכאן שיש לחלק את הדפסות על פי כמות הזיכרון הפנוי המאפשר זאת.